Transformace Zajímavosti Další zajímavosti Cobra - Rozhovor Lynn s Cobrou na rádiu Prepare for Change Interview z 29.9. 2016
Cobra - Rozhovor Lynn s Cobrou na rádiu Prepare for Change Interview z 29.9. 2016 PDF Tisk Email
Uveřejnil(a) Láďa   
Středa, 19 Říjen 2016 08:29

ÚVodem příběh z Malawi, Lynn:

V Malawi v Africe je stále sucho. Mé dva tamní kontakty,  Keyason a Enock se na mně obrátili, abychom si na ně vzpomněli při modlitbě. Bydlí v malé vesnici s 3500 obyvateli, s 444 dětmi – sirotky. Je to ohromující počet dětí bez rodičů, pokud má být o ně postaráno. Jsem si jistá, že se těm dětem dostává od ostatních rodin ve vesnici lásky. Malawijci se o sebe vzájemně starají. Dokonce i v době nouze, když není dostatek jídla, sirotci jsou přijímáni do   rodin ve vesnici. Když mají ve škole prázdniny, rodiny si je berou k sobě, aby se naučili, jak žít v rodině. Malawijci se cení vzdělání.  Vždy mne žádají, abych se za ně modlila, když mají zkoušky.

Sucho v Malawi je trápí již dva roky. Samozřejmě, mnoho lidí zemřelo, proto je tam tolik sirotků. Silní přežili, aby na druhý den opět bojovali o život. Kdyby jim byla dána šance na život, kdo ví, jak velké věci by tito lidé dokázali.

Enock mi řekl: “Typické jídlo je Msima a zelená hmota na talíři  je nať z hořčice. V sirotčinci máme finanční krizi. Nemůžeme si dovolit koupit pro děti nějaké přilepšení. Jíme pouze kukuřici, umeleme ji a pak uvaříme Msimu, které je u nás v Malawi hlavním jídlem. Řekli mi, že jídlo vypadá jako kaše. 50 - kilový pytel stojí cca 23 USD. Pro sirotky potřebují 100 kg denně.

Mé kontakty, Keyason a Enock jsou nejmenovanými křesťanskými ministry. Cestují po malawijském venkově a také občas do sousedních zemí: Mozambiku, Zimbabwe, Zambie a Tanzánie. Dělí se o své poselství naděje s dalšími vesnicemi. Vidí bolest, způsobenou hladem také v jiných vesnicích. Není to pouze lokální problém. Přeji si, aby africké země brzy dostaly pomoc, kterou potřebují a kterou si zaslouží. Každý by měl mít šanci na naplňující a radostiplný život.

Dalším palčivým problémem malawijských přátel je malárie. Ti, co nepodlehnou špatné výživě, podlehnou malárii. Sirotci potřebují moskytiéry, pod nimiž by spali, aby je to chránilo před moskyty, roznášejícími malárii. Sirotčinec se nachází poblíž potoka. Enock říká, že potřebují 50 moskytiér, což v USD stojí cca 470 USD. Chtěla bych jim příští týden poslat peníze na moskytiéry a také peníze na jídlo. Potřebuji s tím co nejvíc pomoci.

Přátelé, děkuji vám, že jste vyslechli můj příběh o Malawi.

 ~**~

Lynn – Cobro, vítejte u naší zářijové aktualizace. Myslela jsem, že bychom mohli trochu pohovořit o dálkovém pozorování. Je vám to známo, že?

COBRA – Ano, ano.

Lynn – OK. Jeden institut, který je daleko, má zajímavý projekt. Jmenuje se to Projekt překonání času. Na třech místech světa mají tři pozorovatele na dálku. Ti lidé jsou soukromníci a během těch sezení se nahrávají ….aby sledovali, jaký typ vidění mají. Zaznamenávají si to a také to malují. Můžete nějak definovat pozorování na dálku, Cobro?

COBRADálkové pozorování je jednou z forem mimosmyslového vnímání, když ve svém vnitřním oku vidíte obrazy vzdálených objektů, situaci a míst. Může to být vzdálené,  co se týče prostoru, ale i času. Dálkové pozorování používá principy kvantového propojení na vyšší dimenzionální roviny a přesnost závisí na výcviku dotčeného jedince, který to dělá.

Lynn – Tento konkrétní projekt se jmenuje Projekt překonání času a v zápisu na to uvedeme link, aby se každý, kdo chce, mohl podívat.

Farsight Institute: http://farsight.org/demo/Time_Cross_Project/Time_Cross_Farsight_main_page.html

Farsight’s Time-Cross Project pro září 2016: Vzdálené pozorování budoucnosti

https://www.youtube.com/watch?v=9UYfs1gAzK0
Farsight’s Time-Cross říjen 2016 Předpovědi
https://www.youtube.com/watch?v=79BYDcnWZ80

Lynn – Začneme otázkami, o kterých, myslím, chce každý vědět. První otázka je, zda Událost změní ty negativní rasy, které žerou lidi či jsou vůči lidem velmi nepřátelské?

COBRAAno, jistě. Událost je závěrečný začátek konce temnoty. V okamžiku Události budou všechny negativní bytosti, které se nechtějí změnit na pozitivní, vzaty do Centrálního slunce. To bude konečné filtrování negativity v tomto vesmíru, takže je to konec hry.

Richard – Je vám známa Rada pěti?

COBRAExistuje mnoho rad - pěti, devíti, různá čísla a různí lidé, spojeni s různými idejemi. Takže tady nebudu konkrétní.

Lynn – Došlo ohledně topletových bomb k nějakému pokroku?

COBRAAno, jistě. V této oblasti byl docela velký pokrok… takový, že skupina Chimera ztratila na začátku září nervy a chtěla spustit celoplošnou... poslední zbytky celoplošné galaktické války v sluneční soustavě a nebyli úspěšní. I když září bylo docela náročným měsícem, svých cílů VŮBEC nedosáhli.

Richard – V této otevřené závěrečné válce, probíhající v naší sluneční soustavě, dochází k většině soubojů ve třetí či čtvrté či jaké dimenzi?

COBRAVětšinou se boje odehrávají na plazmické úrovni. Na fyzické se toho tolik neděje, přinejmenším to není vidět.

Lynn – V jaké dimenzi se zdržuje Chimera?

COBRAVětšina jich je na fyzické úrovni, nebo mnozí jsou na fyzické úrovni a někteří také na nefyzických úrovních.

Richard – Dříve jste zmínil, že Centrální rasa je na vyšší úrovni než my. Jsou na té samé úrovni jako Plejáďané a reptiliáni?

COBRANe, Centrální rasa je, jak bych to nazval, na 7. a vyšší a Plejáďané v 5D a 6D a reptiliáni ve 4D.

Richard – Dobře, tak jak může Chimera bojovat s Centrální rasou?

COBRABojují, protože manipulují s primární anomálií a primární anomálii nerozumí nikdo v této galaxii a oni toho využívají.

Lynn – Můžete nám říct, co je nového u demiurga Yaldabaotha?

COBRAJak se odehrává jeden z posledních galaktických konfliktů v této sluneční soustavě, plazmické tělo Yaldabaotha se pomalu rozpouští.

Richard – Trhliny v závoji jsou stejné, nebo se nějak mění?

COBRAJedním z důvodů té eskalace v září bylo uzavřít trhliny v závoji a to se částečně podařilo, takže světelné síly reaktivují světelnou mřížku v té oblasti, za účelem opětovné reaktivace těch trhlin v závoji a to si vyžádá určitý čas.

Lynn – Vypadá to, že nejmocnější frakce temných jsou z galaxie Andromedy, je to tak?

COBRAAno, správně.

Lynn – Přišli padlí andělé z té galaxie anebo z nějaké části naší galaxie?

COBRANěkteří přišli z galaxie Andromedy, ale mnozí také hlavně z této galaxie, zejména z oblasti Orionu.

Richard – Můžete vysvětlit rozdíl mezi galaxií Andromedy a souhvězdím Andromedy?

COBRAGalaxie Andromedy je spirálovitá galaxie, což je dvojče naší vlastní galaxie. Souhvězdí Andromedy je jedno z mnoha souhvězdí, které můžeme vidět z našeho nebe, jakož i ze Země. A většina hvězd v souhvězdí Andromedy patří do naší galaxie a galaxie Andromedy je za všemi těmi hvězdami, na stejné linii pohledu.

Lynn – Pomáhají nám pozitivní Andromeďané?

COBRAAno, jistě, docela hodně.

Richard – Co se stalo v r. 1996, co umožnilo invazi Archonů do Konga? Došlo tam k válce, o které běžní lidé nic nevědí?

COBRAByla tam docela viditelná válka. Rok předtím došlo ke genocidě ve Rwandě a to položilo základ a umožnilo to přípravu pro otevření negativního portálu. Bylo to docela intenzivní. Jednalo se obrovskou genocidu, bylo tam tehdy skoro, myslím, 1 milion mrtvých. Tedy rok, nebo přibližně rok před archonskou invazí v r. 1996.

Richard – Takže, když se otevřel ten portál v Kongu, začaly přes něj přicházet negativní entity.

COBRA – Ano.

Richard – Odkud přicházely?

COBRAVětšinou to byly reptiliánské entity, pocházející z jednoho sektoru této galaxie a některé také z galaxie Andromedy. Většina ze sektoru Orionu, tehdy docházelo přes ten portál k docela velkému čištění Orionu.

Richard – Teď budeme hovořit o amerických prezidentských volbách. Říkal jste, že možná toho podzimu nebudou v USA žádné volby. Je možné, že jak Hillary, tak Trump se sami odrovnají a otevřou dveře někomu jinému?

COBRAČasová linie toho, že by k volbám nedošlo, se zmenšila, možnost nekonání se voleb se zmenšila a volby pravděpodobně budou a situace je docela složitá a v této chvíli je možných mnoho věcí. Hillary, Trump, či někdo jiný.

Richard – Co myslíte, že se stane?

COBRAVidím mnoho zmatku, nepředvídatelnost a myslím, že je to velké odpoutávání pozornosti.

Lynn – Velmi mnoho lidí se tento měsíc ptalo na Hillary Clintonovou. Chtějí vědět, zda je mrtvá nebo je to klon?

COBRAJe hodně živá. Má zdravotní problémy, ale je živá.

Lynn – Hillary Clintonová má zcela evidentně zdravotní problémy, ale hodně se mluví o tom, jaké to jsou, protože se projevuje několik příznaků. Máte nějaké informace o tom, jaké povahy jsou ty zdravotní problémy? A skutečně měla zranění mozku a poškození mozku při skoro smrtelném leteckém neštěstí v r. 2012, jak nedávno oznámily Wikileaks, anebo má Parkinsonovu a Lymskou nemoc?

COBRAVlastně obě. Má Parkinsona a její mozek byl docela poškozen při zřícení letadla. Je to složité, mnohé symptomy jsou celkově manifestací jejích zdravotních problémů, které jsou výsledkem jejího životního stylu a zaměřování se na negativitu a veškerá snaha Kabaly udržet ji zdravou vyšla vniveč.

Richard – Řekl jste, že Trump je agentem jezuitů. (ano). Když je Trump agentem jezuitů, pro kterou část Kabaly pracuje a proč se zdá, že je Kabala proti němu?

COBRAPracuje pro jezuity. To jezuité vytvářejíhru, jako obyčejně a prezentují ho, aby to vypadalo, že je proti establishmentu, proti Kabale, když ve skutečnosti patří k jiné části Kabaly, která nepracuje tak veřejně a pracuje za oponou.

Richard – Když je Trump agentem jezuitů a Hillary reprezentuje frakci Bush-Rockefeller-Clinton, tak vlastně sledujeme zápas mezi dvěma frakcemi?

COBRAMezi oběma frakcemi je určitá míra konfliktu, ale z pohledu jezuitů nezáleží na tom, kdo vyhraje. Tak jako tak, mohou pokračovat ve své agendě.

Lynn – Veřejnost v USA je při volbách v r. 2016 v situaci, kdy nelze vyhrát, protože dobří prezidentští kandidáti chybí. No, je tomu tak již půl století, od zavraždění Johna F. Kennedyho. Trump nedávno řekl, že pokud by byl zvolen, plně podpoří Izrael a že by uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele. Je zcela jasně sionistou a proto vlastně jenom další loutkou Rotschilda. Dovolí světelné síly, aby se stal prezidentem, pokud ty prezidentské volby vyhraje?

COBRAJak jsem již řekl, nezáleží na tom, kdo bude zvolen, protože je to jenom veřejná loutka Kabaly. Důležité je, že v celé situaci je… je zapotřebí průlom v podobě Události, a pak je jedno, kdo je prezidentem. Teď Obama, předtím Bush anebo někdo nový, kdo přijde v listopadu. Je to jedno.

Richard – Říká se, že americká armáda zastaví listopadové prezidentské volby kvůli „nedostatku vhodných a kompetentních kandidátů“, dále je zde myšlenka, uvažující o alternativě umístění kanadského prezidenta do pozice lídra „Severoamerické unie“. Vidíte to jako možnost?

COBRANe. To se nestane.

Lynn – Nedávno jste odpověděl na dotaz, týkající se Erica Holdera, který byl zasažen hvězdným prachem a musel být hospitalizován. Je možné, že se to mohlo stát Hillary?

COBRAJeště ne, ale neříkám, že se to nestane, pokud by to bylo zapotřebí.

Lynn – Distancuje se Kabala od Hillary kvůli všem těm věcem, k nimž nedávno došlo?

COBRAProvádějí kontrolu škod.Frakce Rockefellera chce tu prezidenturu, tu kandidaturu zachránit, ale možná nebudou úspěšní. Nebudu komentovat, jak se to vyvine v budoucnu. Stále mají naději, že Hillary vyhraje. A možná v příštích několika týdnech zažijete překvapení. Možná dojde k náhlým změnám ohledně mnoha aspektů té situace.

Lynn – Výzkumy veřejného mínění ve věci prezidentských voleb ukazují, že Trump a Hillary jsou těsně vedle sebe. Myslíte, že je to pravda?

COBRAAno, je to pravda, ale opět říkám, nevkládejte do těchto voleb příliš mnoho pozornosti a energie. Pouze odvádějí vaši pozornost.

Richard – Neustále slyšíme, že v USA bude zavedeno stanné právo, ale vy jste řekl, že se to nestane. Jste ještě stále tohoto názoru?

COBRAJiž jsem na ten dotaz odpověděl; nestane se to. Ne tak, jak se na to lidé ptají.

Richard – Mohl byste to upřesnit?

COBRAKdyž dojde k Události, může se zdát, že bylo zavedeno stanné právo, ale vlastně se bude jednat o Událost a masové zatýkání Kabaly.

Lynn – Banky stále pokračují ve finančním terorizmu a jejich zločiny stále procházejí nepotrestány. Tisknou velké množství peněz z ničeho, čachrují své špatné investice se všemi dalšími nepoctivými bankami, a dokonce vytvářejí velké sumy peněz tím, že si vypisují šeky sami pro sebe a vkládají ty šeky do svých vlastních bank. Kdy těmto bytostem, které jsou hlavními financovateli VŠEHO zla, kdy jim dojdou peníze, když je jim stále dovoleno, aby neustále dělaly ty ohromné finanční podvody? Co proti tomu dělá Hnutí odporu?

COBRASpustí Událost, když k tomu nastane čas a věřte mi, docházejí jim peníze. Kabala potřebuje víc peněz, než dostává, proto jsou tak zoufalí. Každý den potřebují několik bilionů, aby udrželi karanténu.

Richard – Říká se, že armáda odebrala Obamovi veškerou moc a že v Bílém domě nemá jako prezident USA žádné slovo ani moc. Říká se, že je tam jenom, aby se ukazoval  a všechno ostatní dělá armáda, je to pravda?

COBRAJak jsem již řekl, úřadující prezident je vždy jenom loutka - od doby Kennedyho. Prezident nemá žádnou skutečnou moc; skutečnou moc má Kabala a vojensko-průmyslový komplex.

Richard – Takže pozitivní část armády ne ně nemá žádný vliv?

COBRATrochu, ale ne dost.

Lynn – Pokud byl státní převrat v Turecku veden silami světla a pokud Rusko údajně bojuje ve jménu sil světla, proč se ukrývali a chránili Erdogana, když došlo k puči a proč pomohli prezidentu Erdoganovi dostat se zpátky k moci?

COBRANevidím, v čem by Rusko podporovalo Erdogana. S tím tvrzením nesouhlasím.

Richard –  Krade americká Agentura pro výběr daní, zvaná Vnitřní daňová služba (IRS) aktivně peníze od občanů USA?

COBRAAno, jistě. Není to jasné?

Richard – Proč to armáda dovoluje, když se tím plní pouze kapsy vrcholových členů Kabaly?

COBRALidé si musí uvědomit, že před Událostí se bude celý cirkus odehrávat jako obvykle. Před Událostí nebudou žádné drastické změny.

Richard – Takže všechny ty řeči o tom, že 1. října bude FED uzavřen, to není pravda?

COBRANe, není to pravda.

Lynn – PayPal si vybírá docela dost velký podíl peněz, než dodá zbytek na dotyčný účet. Přestože je tento způsob převodu peněz praktický, je také drahý, když se pokoušíme poslat našim bratrům a sestrám v Malawi nějaké peníze. Chci požádat, že pokud chcete pomoct s projektem Nakrmte Malawi nebo chcete darovat peníze našemu Prepare for Change, prosím, pošlete šek nebo peněžní poukázku na tuto adresu: 4530 Whittier Blvd, Los Angeles, CA 90022. Poznamenejte tam, prosím, že je to pro PrepareforChange.net, napište zkratku “PFC” nebo “Malawi”. Děkuji za pomoc.

Lynn – Je pravda, že USA teď vládne organizace, známá jako Republika Spojených států amerických? Můžete nám o tom něco říct?

COBRAOdpověď zní: ne. Myslím, že je to očividné. Když bude fungovat skutečná republika, ne toto označení, ale opravdová Republika, bude to velmi, velmi zřetelné. Nebude o tom pochyb.

Lynn – Takže, myslíte, že než se to stane, budeme muset počkat na Událost?

COBRAPřesně tak. To vše souvisí s Událostí. Je to součást Události.

Richard – Bude tento týden nastartována revaluace?

COBRAOdpověď zní ne.

Richard – Když dojde k finančnímu resetu, bude všechen globální dluh plně vymazán, včetně kreditek, hypoték a studentských půjček?

COBRAStudentské půjčky ano a u většiny kreditních karet také.

Lynn – A co hypotéky?

COBRAVětšinou ano.

Richard – A co světelné síly za Satoshi Nakamotou, zakladatelem bitcoinu?

COBRAAno, bitcoin byl jeden z projektů světelných sil, aby se do Matrixu zakousl další zub.

Lynn – Všude na internetu se hodně mluví o finančním resetu a revaluaci měny apod. Je to možnost, s níž musíme počítat, anebo... můžete nám říct o podstatě,  která se ze těmi fámami skrývá?

COBRAOK. Řekl bych, že, bohužel, většina těch tzv. informací v alternativních médiích není spolehlivá.

Lynn – Kolují fámy, že v čase finančního resetu bude US dolar devalvován asi na 50% své současné hodnoty.

COBRAAno, existuje docela velká možnost, že v době Události bude US dolar docela významně devalvován.

Richard – Co můžete říct o tom, že se Rusové dohodli na mírovém řešení s Japonskem a co lze očekávat od těch jednání mezi Ruskou federací a  Japonskem, které stále ovládá Kabala?

COBRARusko uplatňuje politiku udržování míru se všemi sousedními zeměmi, prosazuje rovnováhu a podporuje vztahy a toto je součást toho procesu.

Lynn – Na webových stránkách “Veterans Today” bylo zrovna zveřejněno, že Izrael použil v Jemenu atomovou bombu! Proč světelné síly dovolují použití nukleárních zbraní, když jste v minulosti řekl, že používání takových vysoce vyspělých vynálezů již nebude více tolerováno,  aby byly použity ve válce proti lidstvu?

COBRANukleární zbraně, které byly použity, mají malou účinnost, která se dá porovnat  s konvenčními zbraněmi nebo je ještě nižší. To je vše. Řekl bych, že temné síly zkoušejí trpělivost světelných sil,  zkoušejí až kam mohou zajít a stále, docela drasticky, tančí na této hranici. Takže toto se děje.

Richard – Vypadá to, že se dějí nějaké změny, kdy se možná Německo odpoutává od Kabaly. To je možná důvod, proč politická strana současné německé kancléřky Angely Merkelové utrpěla v posledních volbách ztrátu. Co se v Německu skutečně děje?

COBRAV Německu jsou dvě hlavní frakce: jedna je pro Kabalu, a jedna si začíná uvědomovat, že to možná není až tak dobrý nápad a čím dál víc lidí se zdravým rozumem jde proti Merkelové a proti jejímu spojení s Kabalou. V Německu dochází k docela výraznému konfliktu a také se tam dějí další věci, o kterých nebudu mluvit, ale řeknu o nich v blízké budoucnosti. 

Lynn – Můžete nám podat aktuální informaci o tom, zda probíhají jednání s „Červenými štíty“, známými jako Rotschildova zločinecká finanční rodina?

COBRANějaká jednání ještě jsou, ale není to tak intenzivní, jak to bylo, protože jim světelné síly daly šanci. Rotschildové moc nespolupracovali a šanci v tomto ohledu promarnili, takže pravděpodobně pouze budou v době Události odstraněni. V tuto chvíli je to nejpravděpodobnější časová linie.

Richard – Jak vlastně vidíte budoucnost takových zločineckých rodin, jako jsou Rockefellerovi, Bushovi a Clintonovi, které jsou známy svou mimořádnou krutostí, bezohledností a násilnickým chováním vůči lidstvu?

COBRAUvidí vnitřek Galaktického centrálního slunce.

Lynn – Co se teď děje s problémem likvidity u Deutsche Bank v Německu?

COBRADeutsche Bank má docela velké problémy s likviditou, větší, než připouští. Samozřejmě, Kabala použije své triky, aby to potlačila a zaretušovala a bude předstírat, že je vše v normálu.

Lynn – Myslíte, že jim bude dovoleno, aby zkrachovali?

COBRANe, asi ne. Asi udělají nějaké velké kouzlo a vše bude v pořádku.

Richard – Jaká bude podle vás budoucnost Clintonovy nadace? A co můžete říct o praní peněz, které se tam roky dělo a které se týkalo většiny politiků ve Washingtonu?

COBRANepravděpodobnější je, že celá situace bude opět potlačena a nedostane se dál… neřekl bych, že v této situaci před Událostí zvítězí spravedlnost.

Lynn – Již dlouhou dobu mluví různé zpravodajské zdroje o „říjnovém překvapení“. Co o tom víte? A o co byste se mohl s námi podělit?

COBRAŘíjnové překvapení je obecné označení pro to, aby se zvýšilo očekávání, že se něco stane, když se vlastně nic nestane. Když dojde ke skutečné Události, může to být kdykoli, nemusí to být v říjnu. Vše ostatní je spekulace.

Lynn – Bude Událost překvapením?

COBRAAno, jistě.

Richard – Koluje zpráva, že Rusko nedávno bombardovalo v Sýrii velitelství ISIL, kde bylo plno příslušníků izraelského Mossadu, turecké armády, agentů britské MI6 a americké CIA,  kteří pomáhali koordinovat ISIL. Je to pravda?

COBRA Ano.

Richard – Jaká vznikla škoda?

COBRADocela dost, ale zase, druhá strana podnikla protiúder a víte, teď se to stále víc stává otevřenou válkou, kdy západní země podporují tzv. Islámský stát a proti nim je Rusko.

Richard – Takže, když se to stalo, byla to vlastně pozitivní akce?

COBRARuská akce byla pozitivní, ano.

Lynn – Jaká je teď situace ohledně Události? Změnilo se v poslední době něco? Stále je třeba v době Události očekávat uzavření veřejných zařízení a bank?

COBRANic se nezměnilo. Plán je pořád stejný.

Lynn – Máte nějaké novinky či aktualizace, které by měla veřejnost vědět, aby se mohla připravit na nadcházející Velkou vlnu z Galaktického centrálního slunce?

COBRANemám k tomu nic nového. Vše již bylo řečeno.

Richard – Nedávno bylo bez elektřiny Portoriko a byl tam několik dnů úplný blackout. Portoriko je sídlem IRS. Má to vztah k tomu výpadku proudu?

COBRA – Ne.

Richard – Máte informace, co se tam stalo a proč to trvalo tak dlouho?

COBRAProtože Kabala jednoduše z Portorika pumpuje peníze a i když je to sídlo IRS, místní lidé mají málo peněz. Kabala je dost intenzivně obírá, takže se základní infrastruktura rozpadá.

Lynn – Je vám znám výraz GESARA?

COBRADo jisté míry.

Lynn – Je to zákon o Globální ekonomické bezpečnosti a reformaci.  Myslím, že to vychází z NESARA, což je zákon o Národní ekonomické bezpečnosti. Ten člověk chce vědět, zda se GESARA stane po Události zákonem pro celý svět.

COBRAJe to jeden ze způsobů, jak popsat proces finančního resetu po Události.

Richard – Můžete komentovat, jak byla Kabala zapojena do současných negativních rasových aktivit v USA, k nimž došlo mezi policií a lidmi?

COBRAVlastně to vyrobila Kabala.

Richard – Ano? Skonči to brzy, anebo se to bude zhoršovat?

COBRASkončí to v době Události.

Lynn –Prohlubujeme spolupráci s dalším partnerem z webu: Coeō (Ko-e-o). Znamená to: spojit se, setkat se. Matt pracuje v Coeō na zlepšení globálních synchronizovaných meditacích s inovativními nápady, které zavede v blízké budoucnosti.

Coeō je geo-sociální sít pracovníků světla, aktivistů, lidí prosazujících změnu a všech, kdo chtějí spolupracovat s cílem vytvořit lepší budoucnost pro všechny.

Hlavním cílem je podpořit místní kontakty mezi členy, s cílem umožnit vznik skupin, které se budou scházet a podpořit výlučně pozitivní sociální aktivity.

Nádavkem k geopolitickému zaměření platformy je Coeō také místem, kde lze sdílet a spolupracovat na celosvětové úrovni. Obsahuje mnoho nástrojů, které byste mohli najít na dalších sociálních sítích jako je Facebook (včetně publikování, komentářů, akcí, soukromých sdílení, atd.), ale se zvýšeným zaměřením na geografické propojení členů.

Pokud jste se ještě k platformě  Coeō nepřipojili, prosím,  přihlaste se na  prepareforchange.coeo.cca vy, kdo jste se již připojili, nezapomeňte se pravidelně hlásit a aktivně se podílet na činnostech komunity, navazovat pozitivní kontakty a spolupráci.

Lynn – Dalším tématem je 11. září 2001,kdy mnozí prokázali, že se jednalo o práci „zevnitř“. Víc než tisíc inženýrů protestovalo s tím, že se jednalo o demolici, prokázali, že se jednalo o miniaturní atomovou explozi; konečně, jak by se mohly miliony, či víc než miliony tun betonu a oceli vypařit tak, aby se budovy dvojčat jen tak zhroutily. Osobně si myslím, že víc důkazů není zapotřebí pro pochopení, že zločinci, kteří jsou za těmi útoky, jsou na svobodě a smějí se masám s vymytými mozky. Cobro, co se skutečně stalo toho 11. 9. ?

COBRAZrovna jste zodpověděla na otázku, co se tehdy stalo.

Lynn – Máte nějaké informace k tomu 15. výročí?

COBRATehdy se událo mnoho věcí. Došlo k boji mezi dvěma frakcemi negativní armády.  V SSP/Tajných kosmických programech byla velká aktivita a mělo dojít k uvolnění a zveřejnění určitých věcí, resp. bylo tehdy v plánu je vypustit na veřejnost. A také bylo zničeno hodně důkazů. Nebyla to pouze demolice dvou budov, bylo zničeno hodně věcí a cílem toho bylo zničit důkazy.

Lynn – Hlavními pachateli byli sionisté a Kabala?

COBRAByli za tím jezuité.  Pokud budete pátrat po těch sionistech, najdete za nimi jezuity.

Richard – Momentálně je v USA 100 kmenů z celého světa, sešly se mírumilovně, aby se modlily, odsoudily peníze z těžby nafty a chránily Matku Zemi před devastací, smrtí a také ničením posvátných míst. Jsme my tou sedmou generací, která přinese změnu, jak se hovoří v proroctví Lakotů?

COBRAAno, je to symbolická interpretace toho, co se děje.

Lynn – Můžete okomentovat nedávné prohlášení prezidenta Obamy o Měsíci celonárodní připravenosti na globální katastrofy, jež bylo vyvěšeno na webové stránky Bílého domu 31. srpna 2016?

https://www.whitehouse.gov/the-press-office/2016/08/31/proclamation-national-preparedness-month-2016

COBRAMyslím, že lidé ve vládách na celém světě si začínají uvědomovat, že se stane něco velkého a toto je jakýmsi odrazem této směsice strachu a snahy připravit se na to. Oni nevědí přesně, co se stane, ale vědí, že se něco stane. A různé vládní frakce se připravují svým vlastním způsobem a vydávají různá prohlášení svým vlastním způsobem.

Richard – Je ve východní Kanadě nějaká část, která kdysi byla částí Atlantidy?

COBRAAno, malá.

Lynn – Ve Švýcarsku má sídlo mnoho členů Kabaly. Co se stane se Švýcarskem v době Události?

COBRAŠvýcarsko má také velmi silnou pozitivní templářskou přítomnost, která teď není moc veřejně známá, ale to vše bude… stane se to známým v době Události. Samozřejmě, Kabala bude odstraněna.

Lynn – Jsou ve Švýcarsku nějaké vortexy či portály a má ta země nějaký duchovní či okultní význam?

COBRAAno, samozřejmě, ve Švýcarsku je mnoho portálů a některé jsme aktivovali na našich loňských konferencích.

Lynn – Žil tam Billy Meyer a měl kontakty (ano) s Plejáďany.

Richard – Politické odstranění prezidentky Dilmy Rousseff přivedlo do ulic mnoho protestů   a v Brazílii byla porušena demokracie. Patří nový prezident Michel Temer k temné straně? Co víte o politické situaci v Brazílii?

COBRAAno, on je bohužel loutkou Kabaly a proto se situace v Brazílii zhoršuje.

Lynn – Tady jeden posluchač píše: žiji v Nova Friburgo, Rio de Janeiro, Brazílie. Došlo tady k velké tragédii. Myslím, že se jednalo o nějaký typ zbraně, která tu katastrofu způsobila. Zjišťoval jsem to a zjistil, že v lednu 2011 zde asi 1000 lidí přišlo o střechu nad hlavou,  poté, co přívalové deště  způsobily sesuvy bahna z vrcholků hor a zemřelo 257 lidí. Můžete to komentovat?

COBRABohužel, takových situací je hodně a k podobným dochází všude na světě. Je to vlastně…je to odraz pokračující galaktické války, která potrvá až do Události.

Richard – S veškerou tou negativitou, která je teď v Brazílii, mohou lidé v Brazílii něco udělat, aby se to v jejich zemi přestalo dít?

COBRAŠířit uvědomění, založit blogy v portugalštině a španělštině a dalších jazycích, kterými lidé mluví a šířit informace o tom, co se děje.

Lynn – Tato otázka je od někoho z Jižní Afriky. Nedávno, v srpnu, tam měli volby, a zvolili novou vládu. Současný prezident Zuma odejde. Byl hrozný. Co víte o politické situaci v Jižní Africe? Kdo ovládá Zumu?

COBRAOpět, v té zemi je docela velká kontrola ze strany Kabaly a neočekávám, že by se to před Událostí zlepšilo.

Lynn – Můžete nám něco říct o minulosti Jižní Afriky? Například, když tam Holanďané založili Východoindickou společnost?

COBRAAno, je to pravda, v Jižní Africe bylo několik iluminátských rodin, které kontrolovaly zemi a jeden z nástrojů kontroly byly diamantové doly. V Jižní Africe byl jeden z hlavních okultních energetických vortexů, který zajišťoval dominanci Kabaly, zejména v jednom období v 19. století. Nyní jeho důležitost klesla, ale Kabala je tam stále hodně  přítomná.

Lynn – Proč byl systém zla v Jižní Africe znám jako apartheid?

COBRAKvůli intenzitě přítomnosti Kabaly.

Lynn – Ohledně Nelsona Mandely, byl to hrdina? Nebo to byla loutka, kterou tam dali, aby manipuloval lidmi?

COBRAByla to pozitivní bytost, která zabránila tomu, aby se stalo mnoho negativních věcí.

Richard – Důlní činnost v Jižní Africe je pro mnoho lidí zdrojem příjmu. Jsou tam města, která existují jenom proto, že se v oblasti těží. Teď doly bojují o přežití a hodně lidí již přišlo o práci. Co se stane s těmi hornickými městy po Události? Přestane se úplně dolovat, a pokud ano, jak si bude pak lid vydělávat?

COBRADůlní činnost se skoro celá zastaví, samozřejmě, lidé budou mít jiné zdroje příjmu a mnohem důležitější budou jiné aktivity a každý bude mít dostatek. Pak to nebude žádný problém. 

Lynn – Teď probíhá v Jižní Africe velká debata ohledně nároků na půdu. Poté, co dojde k Události a všechny hranice se otevřou, budou moct lidi stále vlastnit půdu? Jak bude ovlivněno bydlení a vlastnictví půdy?

COBRALidé budou moct mít půdu, ale nebudou do toho tak emocionálně zataženi, takže většina sporů se snadno vyřeší a po nějaké době myšlenka vlastnictví půdy ztratí na významu.

Richard – Jakou úlohu hrají ve finančnictví malé země v Asii, jako je Singapur?

COBRASingapur je jedna z bašt finančního systému Kabaly a je tam hodně přítomnosti ze strany Rothschildů.

Lynn – Tady je otázka z Vietnamu: Čína se chová k sousedům velmi agresivně. Bude jí dovoleno vpadnout do Vietnamu, jako to udělala s Tibetem po druhé světové válce, je to součást plánu Kabaly pro Asii, pro Nový světový řád? Myslíte, že Vietnam takový útok přežije?

COBRAZ mého pohledu je velmi nepravděpodobné, že by teď Čína napadla Vietnam.

Richard – Nedávno jeden starosta z Turecka mluvil o červeném světle -  UFO, které bylo nad Tureckem, viselo to nad městem.  Velké červené světlo bylo popisováno jako hvězda, obklopená červeným světlem, které se pomalu pohybovalo po obloze. Pak zmizelo. Víte o tom?

COBRAAno, trochu. 

Richard – Co to bylo?

COBRAByly ty světelné síly, které se snažily dodat situaci v Turecku nějaké světlo.

Lynn – Toto je o Egyptě; David Wilcock nedávno řekl, že egyptští bohové byli invazivní obří rasou. Byli ti Egypťané zdrojem pokrevních linií Kabaly?

COBRABohové Egypta nemají nic společného s Kabalou a nejsou spojení  s pokrevními  liniemi Kabaly.Pokrevní linie Kabaly pocházejí z babylonské říše, která nemá přímé spojení… to nebyl Egypt.

Richard –Tento posluchač říká, že v Evropě, ve Finsku, vládnou negativní síly a vláda je proti občanům. Proč je Finsko takové? Vládne Finsku Kabala?  A co se s tím dá dělat?

COBRAVe všech zemích světa je to stejné. Kabala se infiltrovala do všech vlád, do všech zemí na planetě.

Lynn – My jsme malá skupinka dobrovolníků, kteří obsluhují radu Prepare for Change. Každý týden se setkáváme a probíráme věci, abychom zlepšili naši práci a naše webové stránky. Je nám všem jasné, že potřebujeme odbornou pomoc, abychom zlepšili komunikaci mezi těmi, kdo si přejí hrát nějakou roli v Prepare for Change. My jsme víc než webová stránka, jsme komunita. Abychom jako komunita jednali, hledáme lidi s vůdčími schopnostmi, aby vedli vybranou skupinu. Na začátek bychom potřebovali pomoc v těchto oblastech: zdraví, sociální média, webová optimalizace a internetový marketing. Když budou tyto pozice obsazeny, přijdou na řadu vůdčí osobnosti do oblastí, které pomohou rozvíjet naši komunitu, aby vzkvétala v oblasti permakultury, obnovování, podpory událostí, Sesterství růže a technologií.

Máme úžasné plány do budoucna, nicméně si to bude žádat větší vůdcovský tým. Pokud se cítíte přitahováni dělat něco, co by pomohlo vytvořit lepší budoucnost pro všechny, zvu vás, abyste mi napsali na: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .

Richard – Cobro, řekl jste, že říjnovou revoluci v Rusku vytvořili a řídili jezuité, aby zavedli kult komunizmu. Znamená to, že komunizmus pochází od Kabaly?

COBRAVlastně byla původní idea komunizmu pokroucena a zmanipulována tak, aby to vyhovovalo agendě jezuitů.

Richard – Takže byli Karl Marx, Vladimír Lenin, Josef Stalin, Mao Ce tung, Kim Ir-sen členové Kabaly, nebo to byli obyčejní lidé?

COBRAMnozí z nich byli, ano.

Richard – Můžete se vyjádřit k revolucím v r. 1989 v mnoha evropských zemích a v Rusku, což mělo za následek pád komunistických režimů?

COBRAJednalo se o plán světelných sil, protože v těch zemích byl docela velký útlak, ale existoval také protiplán Kabaly, aby ukradla těm zemím zdroje - a to se dělo prostřednictvím  těch revolucí či toho pádu. A z Ruska byla tehdy vysáto do kufrů Kabaly mnoho peněz.

Lynn – Další dotaz je z Maďarska. Ten člověk píše: „Bolí mne srdce, když čtu o krutosti vůči zvířatům.  Ta nepozemská stvoření, jako jsou velryby, delfíni, možná dokonce tuleni, sloni atd….  není možné je evakuovat na jejich původní planetu anebo je dát někam, kde by se mohla léčit? Je jejich přítomnost nezbytně nutná?

COBRATo se stane po Události. Světelné síly v tuto chvíli nemohou zasahovat všude na povrchu. Musí počkat, až dojde k Události.

Lynn – Tento člověk také píše z Maďarska. Podle channelované informace pochází Arvisura, pradávná  historie Maďarů, z ostrova Atais, z doby Atlantidy, kde tehdy žili Maďaři (duše-semínka). (Maďarsky – magyar tj. MAGyar, MAG=Semínko. ) Semínko je strážcem života a vědomostí. Jaká bude úloha Maďarů během Události?

COBRAV Maďarsku je velmi, velmi silná, velmi pozitivní bílá šlechtická templářská skupina, která má velký vliv na to, co se v zemi děje a v době Události bude veřejnosti známá. Podobně jako ve Švýcarsku, kde je také velmi pozitivní, velmi účinná pozitivní skupina. Takže obě země budou v době Události překvapením, když vejdou některé věci ve známost.

Lynn – Chtějí vědět, zda jejich předci opravdu pocházejí ze Síria?

COBRATato specifická skupina, o níž jsem mluvil, má svůj původ na Síriu, a také někteří další lidé, ale ne maďarský národ jako celek.

Richard – Na linku dole, který je z 31. července 2016, je zmiňováno, že vrcholní představitelé Kabaly BYLI z planety ODSTRANĚNI. Zdá se, že to také potvrzují archanděl Michael, St. Germain a rada. Můžete to potvrdit vy?

http://www.treeofthegoldenlight.com/Freedom%20Empowerment/update_removal_of_cabal07-30-16.htm

COBRANe.

Lynn – Archanděl Michael říká, že lidé nejsou připraveni na Posun či Vzestup nebo Událost, ale že se to stejně stane. Souhlasíte s tím?

COBRANesouhlasím s tím, že by to archanděl Michael řekl.

Tady je link:

http://www.indianinthemachine.com/2016/09/01/archangel-michael-final-messages-to-humanity-you-are-not-ready-dear-humans/

Richard – Můžete říct, co víte Plejáďanech? Jakou hrají roli v galaktických válkách? Víme, že jsou duchovně velmi vyspělí. Ale bojovali s jinými rasami?

COBRABojují, když bojují proti nespravedlnosti. Oni nejsou válečnickou rasou, ale když musí bojovat, tak to udělají a dělají to účinně.

Lynn – Můžete říct něco o mimozemské rase, známé jako lví či kočičí lidé?

COBRATa rasa má původ v hvězdné soustavě Síria a v minulosti byla na Zemi docela aktivní… aby pomohla s duchovním vývojem mnoha národům.

Lynn – Pocházíme my, na Zemi, z nich? Anebo jsou příbuzní s našimi kočkami, jako jsou kočky domácí, anebo větší kočky jako tygři, pumy a lvi?

COBRAJsou spřízněni jenom tím, že mají stejný archetyp, ale nejsou spojeni energeticky, není to stejná vývojová větev.

Lynn – Komunikují lví mimozemšťané s naší pozemskou kočičí populací?

COBRAMohou to dělat a někdy to dělají.

Richard – Soutěží jiné společnosti a mimozemské skupiny ve sportu, jako my na Zemi?

COBRANěkteré rasy mají sport, ale není to stejný soutěživý styl jako náš. Je to víc o cvičení, o radosti z pohybu a z týmové hry, a takových věcí.

Richard – Jak se jiné civilizace baví?

COBRARády tancují, mají rády hudbu, rády cestují, mají mnoho aktivit, je to podobné jako tady na planetě.

Lynn – Je na Proxima B civilizace? Kdo jsou to? Co o nás ví? Jak je můžeme kontaktovat?

COBRACelá soustava Alfa Kentauri patří k velké civilizaci s mnoha různými rasami  a budou lidstvo kontaktovat v době Události. Nebo bychom měli říct, že po Události se přiblíží první kontakt.

Lynn – Vypadají jako lidé?

COBRAAno, jedna z těch ras vypadá jako lidé.

Richard – Vypadají mimozemšťané ze Síria jako lidé?

COBRAAno.

Richard – Přišlo před 16 000 lety 144 000 vzestoupených mistrů ze Síria?

ANe.

Richard – Odkud přišli?

COBRAByla to síriánská rasa, když před 16 000 lety přišla na naši planetu jistá skupina, ale nebylo jich 144 000. Byla to velmi malá skupina

Richard – Byla to velmi malá skupina? Můžeme znát jména těch lidí, kteří přišli před 16 000 lety ze Síria?

COBRAZatím je to důvěrná informace.

Richard – Stále se s námi stýkají a pomáhají nám?

COBRAVelmi pomáhají, různým způsobem a svým způsobem jsou přítomni.

Richard – Můžete nám říct o staré rase Mayů? Jak vím, žili před více než 10 000 lety. Opustili Zemi? Vzestoupili? Šli dovnitř Země?

COBRAVětšina mayské civilizace odešla do podzemí, do podzemní civilizace. Odešli z povrchu.

Richard – Mají v plánu se vrátit?

COBRANěkteří po Události, ano,  a někteří… vlastně se někteří vrátili na Plejády a někteří možná vyjdou zpátky na povrch po Události.

Lynn – Joao je náš talentovaný vedoucí našeho přepisovacího týmu. Vede skupinu, která překládá články z webu, včetně rozhovorů s Cobrou, z angličtiny do mnoha jazyků, aby se informace sdílely po celé planetě. Pokud dobře znáte dva či více jazyků, prosím, přihlaste se jako dobrovolníci k našemu přepisovacímu týmu.

http://prepareforchange.net/participate/translators/

Vrchol práce těch úžasných překladatelů byl, když přeložili do 28 jazyků dopis vedoucím komunit. Lze ho najít na dvou místech na internetu (adresy jsou v naší/anglické transkripci):

http://communityleadersbrief.org/a http://prepareforchange.net/2016/09/15/the-prepare-for-change-community-leaders-brief-in-now-available-in-multiple-languages/

Tento dopis vedoucím komunit je cenným zdrojem pro dobu Události, protože je to doporučení pro vedoucí komunit, aby jim to pomohlo projít tímto procesem s důvěrou. Více o tom se brzy objeví.

Lynn – Pár dalších dotazů je o UDÁLOSTI. Tento člověk se ptá: „V době Události, když někdo zrovna zemře, může ten člověk vzestoupit anebo se posunout na vyšší úroveň, když je na „druhé straně?“ Jak to funguje? “

COBRAVzestoupení je možné ze všech úrovní stvoření.

Lynn – Takže… po smrti, tedy nemusíte být inkarnován, abyste mohl vzestoupit?

COBRAJe to tak, nemusíte být inkarnován.

Richard – Jak dlouho trvá, než světlo, či energie z Galaktického centrálního slunce dosáhne Zemi?

COBRAFyzické fotony potřebují cca 25 000 let. Světlo z vyšších dimenzí nepotřebuje žádný čas, tedy potřebuje nulový čas.

Lynn – Co by se teď stalo s lidstvem, kdyby nedošlo k Události?

COBRABez Události by lidstvo v 21. století vyhynulo.

Richard – Vědí vojenské a zpravodajské instituce ve všech zemích o Události?

COBRATi co jsou výš, dost výš, to vědí.  Spekulují o tom.  Nemají o tom dostatek pořádných informací, ale mají určitou představu. Přesné, exaktní informace jsou příliš vysoko nad jejich služebním zařazením, řekl bych.

Lynn – Minulý měsíc jste řekl, že Republika a reset měny nastanou ve chvíli Události, ne předtím. Takže si lze domyslet, že tehdy dojde i k hromadnému zatýkání?

COBRAAno. Ten plán jsem popsal již tolikrát, že myslím, že není zapotřebí to znovu opakovat.

Richard – Je zapotřebí vyčistit astrální rovinu Země dříve, než dojde k Události?

COBRADo značné míry ano, ale problémem ani tolik není astrální rovina, problémem je plazmická úroveň, která musí být mnohem více vyčištěna než je teď.

Lynn – V minulém rozhovoru jste řekl, že v čase Události skončí dualita. Znamená to, že v době Události se staneme osvícenými?

COBRANe.

Lynn – Co to doopravdy znamená, „stát se osvíceným“?

COBRAOsvícení znamená, že si začnete být vědomí toho, že se dostáváte do kontaktu s vaší opravdovou skutečnou identitou, která je Jedním, takže došlo ke kontaktu.Neznamená to, že byla transformována celá osobnost, ale že ve chvíli Události skutečně může začít transformace.

Richard – Takže po Události budou lidé více osvíceni.

COBRAAno, postupně.

Richard – Postupně. Jak dlouho myslíte, že to potrvá?

COBRAŘekl bych, že pro většinu lidí to bude několikaletý proces.

Richard – Budou pak instituty či školy, které budou ten proces vyučovat?

COBRAAno, po Události se otevřou mysterijní školy a budou lidem pomáhat tím procesem projít.

Lynn – Byly na jiných planetách podobné jevy, jako je Událost? Vypadá to, že jiné blízké planety byly osvobozeny bez toho velkého kýchnutí z Galaktického centrálního slunce. Je to tak?

COBRAAno, ale tato planeta je jiná, protože je zde zkoncentrováno mnoho různých ras a Kabala. Takže zde musí být trochu výraznější podpora, aby se to mohlo stát.

Lynn – Využijí světelné síly energii velkého kýchnutí, aby jim pomohla osvobodit planetu?

COBRAAno, jistě.

Richard – Myslím, že jste jednou řekl, že po Události se počet lidstva zmenší. Pochopili jsme to špatně?

COBRAV jistou chvíli někteří lidé z planety odejdou, ale nebude to žádné hromadné vyhynutí nebo něco podobného.

Richard – Proč by ti lidé mysleli, že je třeba odejít?

COBRAProtože budou chtít odejít. Lidé se budou chtít rozšířit do celého vesmíru. Nebudou chtít tady trčet. Budou chtít zkoumat jiné hvězdné soustavy, kontaktovat jiné rasy a tak dále.

Richard – Takže když nás zkontaktují mimozemšťané, tak to těm lidem navrhnou?

COBRAAno.

Lynn – Myslím, že jste to jednou řekl -  jak budou duše, které opouštějí tělo teď, jak budou vědět o Události?

COBRANa druhé straně jsou duchovní průvodci, kteří mají stejné informace a kteří také pomáhají při  přípravě.

Lynn – Když se situace rozvíjí, dostávají informace o budoucnosti planety Země?

COBRAAno.

Lynn – Ti lidé, kteří teď opouštějí své tělo, vrátí se po Události na Zem?

COBRAPokud se budou chtít vrátit, ano.

Lynn – Jeden tazatel napsal: „Pokud budu chtít zůstat, kde jsem, budu muset vzestoupit?“

COBRANe, můžete zůstat, jak jste. Je to na vašem svobodném rozhodnutí.

Richard – Slovo Bůh je mužského rodu. Ženský tvar by byla Bohyně. Ježíš nazval Boha naším Otcem. Vy se zmiňujete o Zdroji jako o „absolutním univerzálním poli vědomí“, a o „Jednom“. Jak si můžeme v mysli představit Absolutno, abychom se propojili a dostali se za představu mužského a ženského obrazu?

COBRA Lidé budou muset získat přímou duchovní zkušenost a pak odpadnou všechny koncepce polarity pohlaví. Není to o mužském či ženském. Je to všeobjímající přítomnost, což je Zdroj všeho pozitivního. Tak bych to popsal.

Richard – Také se ptají, zda existuje nějaká historická či duchovní souvislost mezi vzestoupenými mistrem Ježíšem/Sanandou a historickou sumerskou bytostí Anunnaki,  kterou známe jako Anu?

COBRANe.

Lynn – Zde jsou dotazy týkající se zdraví. Slyšel jste o terapii vzdálených infračervených paprscích a léčí to tělo?

COBRAAno, umí to léčit fyzické tkáně.

Lynn – K ELEKTROMAGNETICKÝM VLNÁM... Mají terahertzové vlny nějaký pozitivní či negativní dopad na lidské zdraví?

COBRAZáleží to na přesné frekvenci. Přesná frekvence může mít pozitivní nebo negativní účinek.

Lynn – Opravdu detoxikuje diatomaceozní Země tělo?

http://www.thescienceforum.com/health-medicine/24011-diatomaceous-earth-food-grade-really-so-good-dangerous.html
http://diatomaceous.org/heavy-metal-detoxification/
http://diatomaceous.org/orthosilicic-acid/

COBRAMůže to hodně pomoct, ano.

Richard – Když mám poblíž kámen čintamani, život se stane náročnější. Jak ten kámen ovlivňuje věci?

COBRAUmí spustit vše, co bylo potlačeno ve vašem podvědomí, aby se to mohlo transformovat.

Richard – Takže se to děje z dobrého důvodu?

COBRAAno.

Lynn – Poslední otázka. Jaký účel má kámen kolumbianit?

COBRATen kámen pochází z hvězdné soustavy Síria a může pomáhat, aby se na planetu dostala energie Boží milosti.

 Richard – Je ten kámen dostupný na Zemi?

COBRAJe vzácný, ale lze ho najít.

Lynn – Můžete nám říct o významu kamene lapis lazuli?

COBRATen kámen může pomoct při aktivaci šesté čakry na čele a otevřít vyšší duchovní schopnosti.

Lynn – Skončili jsme, moc děkuji, že jste byl dnes s námi a doufám, že budete mít hezký říjen. Děkuji a uvidíme se příští měsíc.

COBRAOK, výborně.

Lynn – Moc děkuji.

COBRADěkuji, nashle.

Lynn – Závěrem bych chtěla poděkovat celému týmu, který pomohl uskutečnit tento rozhovor.

·    Cobrovi, že byl naším milým hostem. Jeho stránky:  http://2012portal.blogspot.com

·    Richardovi - mému partnerovi při vedení rozhovoru

·    DOVovi za naši úvodní melodii Hlasy světa

·    Danelle za její odbornost v přepisu do textové podoby

·    Megan za organizační pomoc

·    Aaronovi za ozvučení 

·    Untwinovi za úpravu a editaci

·    Eduardovi a Daneovi za scénou a

·    a všem našim úžasným posluchačům!

A vždy pamatujte, že my všichni jsme hlasy světa

Hudba: Hlasy světa

Překlad: Mirka

Zdroj: http://bod-zlomu.blogspot.cz/

 

Kdo je online?

Právě připojeni - hostů: 116 

Vyhledávání

Fotky z misí